Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ.....

«ΟΠΟΥ ΕΠΙΣΚΙΑΣΕΙ Η ΧΑΡΙΣ ΣΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ»


 Την Παρασκευή 2/12/2011 Λειτουργούσε ο Σεβ. Λαμπης και Σφακίων και μετά την ανάγνωση του Αποστόλου ο αναγνώστης πήρε Ευχή από τον Επίσκοπο και κατευθύνθηκε στον Ταξιάρχη για να τον ασπαστεί.....







Τότε διέκρινε ότι ένα τριαντάφυλλο βρισκόταν στο αριστερό φτερό του Αρχαγγέλου. Χέρι ανθρώπινο δεν μπορεί να ακουμπήσει την Εικόνα (υπάρχει προστατευτικό τζάμι).Το επιβεβαιωνω διοτι εχω παει και εχω προσκυνησει πολλεςφορες απο κοντα την Αγια αυτη εικονα, η οποια ειναι σε ενα γυαλινο πλαισιο οπου κανεις προσκυνητης δεν μπορει να εχει αμεση επαφη με την εικονα παρα μονο μεχρι εκει που επιτρεπει το το προστατευτικο τζαμι....








 .
Για καποιους κακοπροαιρετους που σιγουρα θα βρεθουν να σχολιασουν αρνητικα αυτο το αρθρο λεγοντας οτι ειναι στημενο απο τους κληρικους εκει για προσελευση κοσμου, εχω να πω πως το Μοναστηρι δεν εχει αναγκη απο διαφημιση μιας και η προσελευση του κοσμου ηταν παντοτε θεαματικη και αριθμουσε χιλιαδες προσκυνητες.......


Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της Λεσβου ηταν παντα κοντα στους πιστους και βοηθουσε με την Χαρη Του οποτε δεν μου φαινεται παραξενο οτι και τουτες τις αθλιες ημερες που ζουμε θελει να μας δειξει κατι με αυτο το σημαδι ....
Το θεμα ειναι το ΤΙ να θελει να μας δειξει ???


Το τριαντάφυλλο είναι εκεί μέχρι τώρα.....
δειτε τις εικονες.......




ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΕΙΚΟΝΑ .....









ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ....




...




...
......
ΕΧΩ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΗΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΝ
ΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΡΥΣΤΗΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΠΡΩΤΑΡΧΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑ ΤΑΞΙΑΡΧΑ
ΕΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΚΥΝΔΙΝΟΥ
ΣΥ ΜΟΙ ΒΟΗΘΗΣΟΝ .....


ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΣΟΥ ...















Δεν υπάρχουν σχόλια: